Tää on niin erikoista.. Ei olla tapeltu ollenkaan (no ok, mun raivareita lukuunottamatta ollenkaan) sen viimetorstaisen The Riidan jälkeen. Ja ollaan varmaan ensimmäistä kertaa ikinä onnistuttu puhumaan kaikista nk. riidan aiheista ihan vaan puhumalla, ja tappelematta! Ja Ukko on kieltäytyny lähtemästä baariin kun sen kaverit on pyytäny vaikka on ollu vapaapäiviä, kun se on halunnu olla mun kanssa (!!!) ja jajajajajaaa... No, kaikki vaan tuntuu loksahtavan paikoilleen meidän välillä. Vihdoin.

Tänään Ukko lähti kylläkin baariin, mutta ei mua se haittaa. Sillä on huomenna vapaapäivä ja sen siskon entinen avomies tuli käymään täällä, kun se siis asuu eri kaupungissa..

Huomenna Dr. Philille.. tuntuu kyllä vähän hölmöltä mennä kun on nyt ollu niin hyvä viikko. Kaikki jutut tuntuu sillon niin mitättömiltä (siis kaikki ongelmajutut) että tuntuu turhalta ees mainita niitä. Mutta kyllä mä tiedän että mun pitää siellä käydä, eikä kannata taas lopettaa siks että välillä menee hyvin, koska en mä tiedä millon taas tulee jotain paskaa, siis omasta päästä. Ja kyllähän mulla nytkin välillä heittää, siis kun raivoilen Ukolle aina yhtäkkiä semmosista jutuista mitä en jaksa ees mainita kun ne ei ole raivoomisen arvosia juttuja oikeesti, mutta mun päässä ne muuttuu jostakin syystä semmosiks.

Ainiin.. vielä yks mainittava juttu. Sen lisäks että suht joulunvastainen Ukko lähtee mun kanssa raskasta joulua konserttiin, niin se myös suostui tulemaan jouluks mun superjouluhössöttäjä äitin luokse. Olen onnellinen.