Eilinen sujui taas ihan hyvin. Kävin luokkakaverin kanssa kiinalaisessa syömässä, ja siskon kaa pelailtiin guitar herota (johon oon niiin koukussa:D).

Ukko tuli sitte illalla tänne ja pyys anteeks sitä edellistä yötä. Tai sano että ei kaikki ihan niin huonosti oo kun miltä ne sillon yöllä tuntu, ja että kyllä me täältä noustaan. Ja sano kyllä vielä että tommosia päiviä ja öitä varmaan tulee jatkossakin, kun sille ei vaan voi mitään kun niin paljon on tapahtunu. Ja kyllähän mä ymmärrän.

Hävitin puhelimeni eilen. Tosi ärsyttävää. Toivon että se on tipahtanu mun siskon poikaystävän autoon. Koska mä otin sen mun siskon luota lähtiessä, ja toinen vaihtoehto on sit että se on tippunu maahan sen jälkeen ku nousin sieltä autosta koska en mä illalla poistunu enää kotootani. Tyhmää:( Voihan noita uusia puhelimia ostaa, ja en mä tarvii mitään kalliita, mutta ärsyttää aina se että kaikki tiedot menee sen puhelimen mukana ja hirvee vaiva kerätä jotain puhelinnumeroita taas ja ku kaikki viestitki menee. Viimeks näin kävi kun mun puhelin varastettiin kaks vuotta sitten.

Joo-o.. kouluunhan se on kuiteski lähettävä. Ärsyttää ku en muista oliko jotain muutoksia tänään tunneissa mutta en voi tarkistaakkaan ku ei oo sitä hemmetin puhelinta!