Nyt pitää pistää vähäks aikaa jäihin kun en näköjään saa rauhassa kirjottaa.

Jospa vielä sen verran urkkisit että tän luet. Toivottavasti tiedät että kun tähän minun henkireikään en saa pahaa oloani purettua, niin sinä olet siinä seuraavaksi lähimpänä, Ole hyvä.

Kyllä mä vielä joskus varmaan palaan. Silleen tietysti tyhmää suuttua ja loukkaantua.. tämähän on julkinen blogi jota kuka tahansa voi lukea. Mutta tuntuu silti loukkaantuneelta, koska kyllä se tietää että en taho että tätä luetaan. Samaa mä sanoin siskollekkin kun se sattumalta tämän löysi. Siko osas kunnioittaa minun toivetta sentään. Ainakin luulisin niin?:D

No, kaikki meneekin suht hyvin niin ei oo hirveetä tarvettakkaan tälle tilittämiselle.. vaan ei kai sillon pitäs olla hirveetä tarvetta urkkimisillekkaan?
Kyllä mä varmaan jotain pintaraapasua mun elämästä voin kirjottaa, mutta tästä lähtien raivoon pelkästään irl. Ainakin toistaiseksi:D