Tänä vuonna venytin joululaulujen ensikuuntelun näinkin pitkälle (joskus oikeesti alotin sen jo lokakuussa:D). Ihan kiva että venytin. Jouluun on enää pari viikkoa niin fiilistä riittää sinne asti. Mutta mistähän johtuu että joka vuosi ensimmäiset joululaulut tuo mulle kylmät väreet ja kyyneleet silmiin? Tällä kertaa minua värisytti tämä ja tämä (vaikka jälkimmäisessä laatu kuseekin).
Pitänee kaivaa noi omat joululevytkin kaapista. Ainiin ja muutes huippujuttu, raskasta joulua kiertue tulee tännekkin, ja Ukko lupas tulla mun kaa (kun mun sisko ei pääse) vaikka se ei ees tykkää joulusta silleen hirveesti, eikä varsinkaan joululauluista. :)

Ollaankin riidelty Ukon kanssa tosi paljon viimeaikoina. Ja mä oon ollu ihan munapää, tosi vittumainen ja äkänen koko ajan. Mutta eilen saatiin kaikki sovintoon ja nyt on (toistaiseksi?) kaikki hyvin. Ukko jopa jätti lähtemättä kaverinsa synttäreitä juhlimaan eilen, vaikka sen oli tarkotus, kun se halus tulla sopimaan mun kanssa. Tämä on ennenkuulumatonta.

Pitää lähtee kauppaan kun aattelin tehhä Ukolle ruokaa, ostin punkkuakin.. Se tulee vasta kymmenen jälkeen töistä mutta eiköhän se sillonkin maistu. (jos mä en nukaha?:D)

ainiin.. tämä on kanssa hyvä

ainiin2.. Kirjauduin vuodatukseen ja olin ihan wtf, mulla on kuus kommenttia!!! No.. ei ollukkaa ku jotain ihme spämmiä:| (tai en mä tiedä sanotaanko sitä spämmiks?) Mitenhän semmosen saa estettyä?