Oon yksin kotona. Aika outoo, kun ei oo ahistanu koko iltana yhtään. Vaikka yleensä ahistaa olla yksin ja varsinkin jos tietää että pitää nukkua yksin. Ja sillon kun Ukko on muualla ja ryyppäämässä. Koko ajan "ootan" että paha olo alkais. Omituista.. vapaaehtosesti istuin koko lauantai-illan kotona yksin kun oli mukavaa, eikä huvittanu lähtee mihinkään vaan nautin hiljaisuudesta.
Nukkumaan meno vähän pelottaa. Ajattelin kyllä oottaa että Jimmy Kimmel alkaa niin sit voin turvautua telkkariin jos tuntuu vaikeelta.

Tämä viikko meni kanssa vähän tapellessa. Keskiviikkona oli Ukon synttärit ja tapeltiin taas tietysti ihan hurjasti. Yhteinen baarireissu ei tainnu olla hyvä idea. Sama toistu perjantaina, tosin sillon saatiin sovittua jo taksijonossa, kun aateltiin että ilta ei oo vielä päättyny, niin voidaan päättää se hyvin eikä tapellessa. Ja niin kävi:) Kyllä kaikki onnistuu.

Ens viikolla pääsen johonkin hoitoon. Tai en mä tiiä mikskä mun pitäs sitä kutsua. Siis joku terapia varmaan, en mä nuista tiedä silleen hirveesti. Jotenkin ootan sitä ihan hirveesti. Vaikka kolme vuotta sitten kun siellä kävin, niin se tuntu ihan turhalta enkä saanu koko touhusta mitään irti, mutta nyt tuntuu että se vois auttaa. Ja koska haluan ja tarviin apua.
Yhtenä päivänä yritin päässäni listata mitkä asiat mua ahistaa, pelottaa tai mistä tulee paha olo. Sitten kun mietin niin oikeestaan minun perus olotila on se että oon ainakin vähän ahsistunu tai hermostunu. Koko ajan on mahassa semmonen tunne, enemmän tai vähemmän. Ahistusvapaita tilanteita on ehkä se jos oon Ukon kainalossa (siis jos ei olla riidelty vähään aikaan, niin että oon varma että kaikki on hyvin), ja joskus koulussa työsalissa kun on paljo muuta ajateltavaa. Onhan niitä muitakin mutta nyt ekana vaan tuli mieleen. Enemmän ajasta minä oon ahistunu, hermostunu tai alakulonen. Mutta se on niin jatkuvaa että en oikeen ajattele sitä muutakun vähän luonteenpiirteenä. Tai siis en oo tähän mennessä ajatellu. Vaan ehkä se onkin vaan luonteenpiirre? Mistä minä tietäsin, ku en oo Mooses.

No, nyt meen kattoo sitä Jimmy Kimmeliä lämpimän peiton alle. (lämpimän peiton alla makoilu on kyllä nykyään lemppariasiani, ja nukkuminen:)